Hvis du på den ene eller anden måde har din egen forretning, kender du nok godt til det.
Som selvstændig er der nok ikke noget, der er mere frustrerende, end hvis man ikke bliver betalt for den ydelse eller vare, man sælger.
Det gælder især, hvis man er en lille butik, hvor pengene ikke hænger på træerne, og hvor hver en krone skal vendes for at tingene løber rundt.
Om det er tilfældet i Skab & Værk, som ligger i Svendborg, vides ikke, men i hvert fald er der en kunde, der er sluppet lidt for billigt.
Endda helt gratis.
I et opslag på Facebook skriver butikken nemlig, at der er sket en fejl i forbindelse med et køb, og at de efterlyser en kunde:
"Kære kunde, som kom i Skab & Værk i fredags, d. 6 juni og købte 2 stk. keramik, en fugl til ophæng og en sæbeskål. Vi snakkede så hyggeligt imens jeg pakkede gaverne ind, men vi glemte helt at afregne. Jeg beklager at have været uopmærksom på at afslutte handlen," lyder meldingen.
De opfordrer vedkommende til at kontakte dem over mobil eller Facebook, så den uheldige episode kan blive bragt i orden:
"Hvis du ser det her, må du meget gerne kontakte mig her eller henvende dig i butikken."
Såfremt du har besøgt butikken for nylig, bør du altså tjekke din konto med det samme.
Opdager du, at det er dig, der ledes efter, opfordrer vi selvfølgelig til, at du tager kontakt til butikken.
Selvom opslaget er flere uger gammelt, bringer vi historien igen i håbet om, at rette vedkommende ser det.
Her på Nyheder24 holder vi et vågent øje mod 'sagen' og opdaterer, hvis der kommer nyt.
Du kan se det omtalte opslag herunder.