Lidl Irland har sat gang i et veritabelt kommentarkaos, efter de har lanceret en helt ny jakke i butikkerne.
Jakken, der bærer navnet "Lidl by Lidl", koster 35 euro, og hele beløbet går ubeskåret til velgørenhed hos Family Carers Ireland.
Jakken er skabt som en hyldest til bandet Oasis, der er blevet gendannet og tager på stor turné.
Lidl Irland ser det som den perfekte anledning for fans at trække i den farverige jakke til bandets to udsolgte shows i Croke Park i slutningen af august.
Opslaget eksploderede på Facebook
Det tog ikke mange timer, før opslaget om den nye jakke gik viralt på Facebook, skriver Nyheter24.
I skrivende stund har det over 2.000 likes og knap 900 kommentarer. Men reaktionerne er alt andet end enslydende.
Mange har delt opslaget og tagget venner for at grine af idéen om at betale penge for at reklamere for Lidl, mens andre synes, at jakkens kitschede udtryk er så skørt, at det netop er sjovt.
"Forestil dig at betale for at reklamere for Lidl," lyder det fra en bruger og en anden skriver:
"Hvorfor skulle du have lyst til at have sådan noget på? Jeg ville have været flov."
Lidl skaber kultprodukter
Lidl er ikke fremmed for at skabe produkter, der splitter kunderne.
Tidligere har kædens merchandise-kollektioner skabt lange køer ved butikkerne, og mange har solgt deres køb videre online til langt højere priser.
Om den nye Oasis-inspirerede jakke bliver et hit eller ej, vil tiden vise, men én ting er sikkert: Lidl formår at sætte gang i snakken – og skabe et hype, som både fans og kritikere ikke kan lade være med at reagere på.