Hvis du har været i Herning de seneste dage, har du måske lagt mærke til en bil, der tilsyneladende er havnet i problemer foran MCH Herning Kongrescenter.
Bilen, der står vippet med næsen mod jorden og bagenden op ad en trappe, ser ved første øjekast ud til at være involveret i et trafikuheld.
Men virkeligheden er en helt anden.
Det opsigtsvækkende syn er nemlig en nøje planlagt reklame fra Louis Nielsen.
PR-ansvarlig Rune Steiness står bag det spektakulære stunt, som i første omgang blev delt på LinkedIn.
Her har opslaget fået mere end 2.200 reaktioner og 120.000 visninger.
Sku’ ha’ gået til Louis Nielsen
Den spektakulære parkering var pyntet med briller og virksomhedens velkendte slogan, og det hele var nøje iscenesat.
Rune Steiness fortæller ifølge TV Midtvest:
"For mig var det en parkering, da vi lavede det, så det var vigtigt, bilen ikke var kørt ind i lygtepælen."
Reaktionerne har været overvældende.
Brugere kalder det blandt andet "genialt" og "Elsker det!", mens nogle forbigående troede, der var tale om et ægte uheld og bankede på for at advare.
Fra Herning til hele landet
Bilen stod synligt parkeret under Louis Nielsens medarbejderarrangement i weekenden, hvor 800 ansatte var samlet.
Tilladelsen til stuntet var på plads, og det blev hurtigt en lokal attraktion.
Senest har Anders Hemmingsen delt en video af parkeringen med sine over 1,3 millioner følgere, hvilket har løftet stuntet op på landsplan.