Kunderne har god grund til at juble: 365discount relancerer populære varer

Nyheder
Foto: Presse-fotos.dk
Foto: Presse-fotos.dk
Nu sker det.

Lige nu læser andre også

Historisk set har Cirkel-kaffe og Irma-kaffe skabt særpræg og gode oplevelser gennem kvalitetskaffe med unikke smage i velkendte brands.

Konkurrencen på kaffemarkedet er hård, og kundernes krav til kvalitet og smag vokser.

“Med relanceringen øger vi kvaliteten og udtrykket på alle varianter betydeligt, og styrker samtidig to historiske brands, med en frisk, velsmagende kaffeoplevelse, som vores kunder kan genkende og stole på,” siger kategoridirektør i Coop, Jeff Salter, ifølge en pressemeddelelse og fortsætter:

"Med den forbedrede kvalitet i et nyt lækkert design forventer vi at øge vores samlede salg med over 200 tons kaffe over de kommende år."

Som led i relanceringen flyttes ristningen af en årlig mængde på 700 tons kaffe til Danmark, hvor den fremover varetages lokalt af BKI i Aarhus.

Det nye setup gør det muligt at løfte smagsprofilen, som understøtter ambitionen om at tilbyde kaffe med karakter, identitet og høj drikkeoplevelse.

Relanceringen gavner smagsprofilen positivt på alle 24 varianter.

Blandt andet går den ikoniske Cirkel Guld kaffe tilbage til den gode, gamle, velkendte smag, og smagen i Coops økologiske kaffeserie under Änglamark opdateres, således, at den matcher kundernes efterspørgsel på økologisk kaffe.

"Coop har traditionelt haft en stærk position på kaffemarkedet, og de historiske brands og vores kunder fortjener høj kvalitet. Det sikrer vi blandt andet gennem en unik sammensætning af bønner, der via en specialristning er med til at give den unikke smag, som kendetegner vores egne kaffer,” siger kategorichef i Coop, Niklas Pforr Ibsen. 

Det nye kaffesortiment er netop kommet på hylderne i SuperBrugsen, Kvickly, 365discount og Brugsen over hele landet.

Anbefalet til dig