Du har sikkert også siddet og bandet over forsinkelser i en propfyldt kabine.
Men for kabinepersonalet kan en flyvetur hurtigt blive et mareridt, når passagerers frustrationer går ud over dem, der bare prøver at passe deres arbejde.
Natten, der gik galt
Den polske stewardesse Linda Palej deler ofte sit arbejdsliv på sociale medier, men en nat blev det hele for meget.
Planen var enkel: Krakow-Malaga-Krakow og hjem klokken 00:30.
I stedet endte flyet klokken 4:37 i Katowice.
"Planen var enkel: Krakow-Malaga-Krakow, slutter kl. 00:30. En klassiker inden for genren. I mellemtiden er klokken 4:37, og jeg er lige steget af flyet. Og ikke i Krakow, men i Katowice," fortalte hun ifølge mediet Onet.pl.
Faldt fra hinanden i luften
Forsinkelser skaber ofte uro blandt passagerer, men denne nat gik det helt galt.
Passagererne begyndte at råbe, svine personalet til og smide fornærmelser i luften, mens stewardesserne forsøgte at bevare roen. Linda skrev:
"I dag græd jeg for første gang af hjælpeløshed. Ikke på grund af træthed. På grund af menneskerne."
Et smil betyder mere end du tror
Linda understregede, at kabinepersonalet ikke forventer roser eller hyldest for deres arbejde, men at en smule venlighed kan gøre en verden til forskel, når alt brænder på.
"Fordi det smil, man ser - nogle gange er det sidste, vi har tilbage for ikke at blive skøre," forklarede hun.
Næste gang forsinkelsen rammer, kan et enkelt venligt nik eller et roligt smil betyde mere, end du aner for dem, der arbejder på at få dig sikkert frem.