Hvis du handler tøj på nettet, kommer du til at høre mere til Zalando Plus.
Den tyske shoppinggigant opruster i Danmark og lancerer nu et nyt loyalitetsprogram, der i kulisserne allerede kaldes et "supervåben".
Programmet er i forvejen rullet ud i ti europæiske lande og kommer nu til Danmark som led i en større offensiv.
Kunderne får mulighed for at optjene point gennem køb og andre aktiviteter – og der venter særlige fordele på den anden side.
Meldingen kommer samtidig med, at Zalando tirsdag præsenterer sit regnskab for første kvartal.
Her slår Fabio Baum, direktør for Norden og Benelux, fast, at Danmark er mere end bare endnu et marked.
"Jeg er meget glad for i dag at kunne dele nyheden om, at vi nu lancerer vores loyalitetsprogram, Zalando Plus, som markerer en vigtig milepæl," udtaler han til TV 2.
Ifølge Zalando er loyalitetsprogrammet én af fire strategiske nøglepunkter, der skal løfte salget i 2025.
Og det er ikke tilfældigt, at de vælger at satse på netop denne model.
Mie Bilberg, chefkonsulent i e-commerce hos Dansk Industri, vurderer over for DetailWatch, at Zalando går direkte efter konkurrenter som Boozt, Asos og Boohoo.
Hun kalder programmet "et supervåben", og henviser til, at Boozt allerede har haft stor succes med en lignende tilgang.
"Her går Zalando ind og konkurrerer. Det må også være noget, som andre online modeforhandlere skal være opmærksomme på, for det kan lige pludselig rykke rundt på kunderne," lyder det fra Bilberg.